最近一直為買唔買PS3而煩腦!本來買O左Xbox360後真係完全無諗過買PS3!但因為最近PS3出O左個patch可以將DVD同現時嘅PS同PS2遊戲upscale到1080P水平!而Bul-ray同HDDVD之戰亦好似明朗化!Bul-ray好明顯佔優!加上PS2嚟緊會出Dragon Ball Z Sparking Meteor,身為龍珠迷嘅我點可以唔玩呢!但我部PS2又因為買O左Xbox 360後賣鬼O左!家下想打都唔得!老婆大人又畀我分期供機喎!而家唔買會唔會蘇州過後呢!?
 
 
但另一方面,Blu-ray並未普及,O的碟又貴又少,而放O係我部唔係ful HD嘅37吋LCD電視個效果明唔明顯呢!?PS3又無game玩,連高逹無雙都話出360版,買部PS3嚟打PS2嘅game係咪有O的那過呢!?以上幾點都係令我卻步嘅原因!
 
Sony PlayStation 3
PS3究竟係時候買你未呀!?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Chan Anthony 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()